My complaint:
Praxis hoofdweg
Ik heb in eerste instantie gevraagd of ik hulp kon krijgen bij het invoeren van mijn bestelling. Deze zou komen. Na een half uur wachten ben ik gaan zoeken naar een medewerker. Ik kwam uit bij een man. Toen ik vroeg om zijn medewerking negeerde hij mij totaal. Ik vroeg dit een paar keer en hij keek mijn kant enkel geïrriteerd op en ging verder. Ik ben teruggelopen naar de service balie en vroeg nogmaals om een medewerker. De man kwam langs lopen en ik vroeg waarom hij zo deed. Hij verhief zijn stem midden in de winkel waar alle klanten bij stonden. Hij zei dat hij aan de telefoon zat en zei op een flinke toon: Dag mevrouw! en liep vervolgens weg. Beetje lastig om te zien met die oortjes die ze allemaal in hebben dat ze aan de telefoon zitten. Voelde me geïntimideerd door deze man. Ben uiteindelijk door een andere medewerker geholpen doordat de afdeling manager de situatie probeerde te sussen, tevens bood de afdeling manager zijn excuses aan. Toch vind ik het mijn plicht om dit te melden!
Over het algemeen zijn de oortjes die de personeelsleden dragen erg klantonvriendelijk. Terwijl ze met je praten, praten ze uit het niets in hun oortje wat verwarring brengt.
Desired solution:
* cursus klantvriendelijkheid
* andere oplossing headset personeelsleden