Complaint: onbeschoft lang wachten omdat er spullen naar binnen moeten

ariesenna on 25 June 2013 about Praxis in category Bouwmarkten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Gisteren ging ik naar de praxis in Maastricht voor diverse artiekelen waaronder ook hout wat gezaagd moest worden . Dus ik met 2 volle wagens met het hout erop naar de zagerij. Daar moest je bellen en dan zou er iemand moeten komen. Na 10 min wachten en 3x bellen nog niemand gezien dus ik maar weer bellen en nee hoor niemand. Toen ben ik zelf maar eens gaan kijken en trof de persoon direkt om de hoek aan. Die was spullen die buiten stonden naar binnen aan het brengen . Ik vroeg of hij mij kon helpen en zonder omkijken beantwoorde de klantvriendelijke medewerker dat hij geen tijd had omdat hij eerst alles binnen ging zetten. Ik had voor 2300 euro aan spullen op de karretjes die ik weer netjes terug heb gelegd en aan de kassa mijn verhaal heb gedaan.Ik kreeg als antwoord dat ik ook de medewerker moest begrijpen waarop ik zei dat de klantvriendelijkheid ver te zoeken is bij de Praxis Maastricht.Een gemiste kans want ik ben naar de Gamma gegaan waar ik wel netje en vriendelijk wordt behandeld. Ik was voor het zelfde iets duurder uit maar dat maakt de klantvriendelijkheid ruimschoots goed.

Desired solution:

Ik vind dat de Praxis zelf maar met een passende oplossing moet komen. Ik ben mijn huis aan het verbouwen waarbij ik voor duizenden euro aan materiaal koop bij de bouwmarkt.Ik ben benieuwd hoe ze deze binnen hun deuren krijgen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Praxis

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Praxis about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Praxis to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Praxis

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Praxis

Praxis

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Goedemiddag,

We hebben de klacht vandaag 12 juli opgelost.

De klant heeft natuurlijk gelijk dat dit niet de service is die je in onze winkels mag verwachten. We hebben onze excuses aangeboden en met de winkelmanager gesproken om herhaling te voorkomen.

met vriendelijke groet,

Ferry Peek
manager Praxis klantenservice

All complaints of