My complaint:
Praxis heeft afgelopen week, zoals bijna elke week, een nieuwe folder uitgebracht. Dus ik vol goede moed naar Praxis om een product uit de folder te gaan kopen. Aangekomen ter plekke: leeg schap! Vreemd, alsof iedereen opeens een verwarmingselement gaat kopen. Maargoed, het kan.
Dus gevraagd of het product nog komt. “Ja hoor, morgen. Ik bel u wel even”. Maar u raadt het al, geen telefoontje. Ik heb daarom maar zelf even de telefoon gepakt en gebeld.
Natuurlijk, het antwoord laat zich al raden: niets binnengekomen. Misschien volgende week. “Zeker?” “Euh nee, kan ook langer duren…”. “wilt u dan even kijken in het systeem?” “nee, meneer, in het systeem hoef ik niet te kijken, daar staat het nooit in”. “Ander filiaal?” “Nou, dan moet u zelf maar eens gaan rondbellen”.
En zo gaat het nu altijd bij Praxis! Wel adverteren maar een voorraadbeheer waar je tranen van krijgt. En even bellen is de medewerkers ook te veel gevraagd.
Hoezo klantenbehoud in crisis tijd???
Desired solution:
Dat ik het product deze week geleverd krijg zonder dat ik op zoek moet gaan naar een andere praxis.