Complaint: premie te veel betaald

user-191202 on 29 July 2013 about CVZ in category Overheid

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben nu echt boos. Sinds Mai ben ik bezig om min te veel betaalde premie terug te krijgen maar het cvz kan of wil niet luisteren.ik Bell 1 tot 2 keer in de week maar krijg geen oplossing.een keer zegt cvz het wordt uitbetaald en bij de volgende belletje zegt cvz wij kunnen niets vinden.ook wordt gezegd dat cvz mij wil bellen maar ik weet niet op het in 2014/2015 gebuurt.cvz geeft geen reactie.ik wil nu op korte termijn een oplossing op mijn rekening zien

Desired solution:

Ik ben tevreden als het bedrag op mijn rekening staat

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CVZ about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to CVZ to pickup complaint

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Belachelijk! Gisteren krijg ik van CVZ een belletje en zij zeggen dat mijn rekening niet bekend is.ik ben sinds Mai bezig en wij hebben ook mijn rekeningnr. opgenomen.wat is dat voor een verzoek nu van CVZ achter mijn klacht?ik heb CVZ vandaag gebeld en gezegd dat mijn rekening bekend is en dat ik het bedrag terug verwacht.ik heb helemaal geen post of telefoontje van CVZ gehad.wat is met deze actie het verzoek van CVZ?

All complaints of