Complaint: Prepaid en negatief saldo

user-101816 on 08 May 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik keek de prepaid van mijn dochter na om op te waarderen. Tot mijn verbazing stond daar bijna 60 euro in de min op. Je neemt toch prepaid om de kosten in de hand te houden !!! Blijkbaar is prepaid van Simyo geen prepaid

Desired solution:

- a saldo kwijtschelden
- b zorgen dat je niet meer kan verbruiken als dat je aan saldo hebt

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Jur, Mei 10 18:40 (CEST): Beste heer/mevrouw, Het is bij Simyo mogelijk een negatief beltegoed te hebben omdat: • U altijd uw laatste gesprek/internetsessie kunt afronden • Belgegevens met vertraging worden verwerkt. Zodra u opwaardeert, wordt uw aansluiting gedeblokkeerd en kunt u weer bellen en sms’en met uw simkaart. Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij die graag. Met vriendelijke groet, Jur 0800-023 2300

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Handig van ze om zo extra inkomsten te genereren. Voor ons geen Simyo meer.

All complaints of