My complaint:
Op Januari 2013 een prepaid kaartje aangevraagd en betaald, na een week geen kaartje ontvangen. Simyo gebeld, na ongeveer 20 minuten wachten krijg ik een onvriendelijke medewerker aan de lijn die aangeeft of een nieuw kaartje door weer geld over te boeken of mijn geld terug. Ik heb gekozen voor het laatste dus mijn geld weer terug ik moest hiervoor een printscreen van mijn rekening maken waar het bedrag op stond en dit door mailen naar Simyo klantenservice waarna het geld dan op mijn rekening teruggestort zal worden. Om een lang verhaal kort te maken het is nu April en het geld staat er nog niet bij, ik heb vele telefoontjes naar klantenservice gedaan maar elke keer het verhaal van het word overgemaakt of het ligt bij onze financiële afdeling oftewel elke keer een lulsmoes. Kortom een zeer slecht bedrijf met uiterst onvriendelijke medewerkers aan de telefoon die het volgens mij allemaal niks kan schelen.
Desired solution:
Door gewoon heel simpel MIJN GELD weer terugstorten.