Complaint: prepaidkaart simyo misleidend

user-174264 on 18 April 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Niet zo lang geleden heb ik voor mijn zoon een prepaid simkaart aangevraagd bij Simyo. In totaal heb ik tweemaal voor 10 euro opgewaardeerd, waarvan vanmiddag voor de tweede keer. Omdat mijn beltegoed niet werd bijgeschreven heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Simyo om te vragen wat er aan de hand was. De medewerkster vertelde mij dat ik 47 euro in de min stond. Ik was met stomheid geslagen. Hoe is het mogelijk dat ik met een prepaid kaart in de min terecht kan komen? Als mijn beltegoed op is, dan is het toch op, lijkt mij. Kan ik hier stappen tegen ondernemen? Ik koop een prepaid kaart om hoge rekeningen te voorkomen, maar er kruipen blijkbaar wat addertjes onder het gras bij Simyo.

Desired solution:

kwijtschelding

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Simyo

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Simyo to pickup complaint

All complaints of