Complaint: Abonnement

user-217842 on 12 December 2013 about Pretium in category Vaste Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn moeder (84 jaar) licht dementerend is op 6 november gebeld door Pretium. Waarvan zij dacht dat ze door de KPN werd gebeld. Van de week heeft ze een brief ontvangen met de datum van 21 november dat ze per 13 december over zou gaan naar Pretium. Ik, haar zoon, zorgt voor dit soort aangelegenheden, post bankzaken etc. Ze is pas per 1 november overgegaan naar de KPN. Ze heeft ook geen bevestiging zoals gesteld tijden het telefoongesprek door uw medewerker ontvangen, anders had ik deze gelezen. Trouwens haar naam etc. in de brief is onjuist. Mijn moeder staat ook ingeschreven on het bel-me-niet-register om dit soort zaken te voorkomen.

Desired solution:

De enige en juiste oplossing is dat dit abonnement nietig verklaard wordt.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Pretium about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Pretium

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Pretium

Pretium

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste meneer Van Rooij,
Wij hebben uw opmerkingen over de aanmelding van uw moeder bij Pretium op 11 december 2013 ontvangen via klacht.nl.
In telefonisch overleg is Pretium samen met u op 12 december 2013 tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.
Voor vragen zijn wij ook altijd te bereiken via ons webcare kanaal op Twitter, @PretiumWebcare.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Pretium
Herman

All complaints of