Complaint: oplichting

user-217967 on 13 December 2013 about Pretium in category Vaste Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn moeder van 78 die behoorlijk dement is is op 14 nov benaderd door pretium en hebben haar een pretium weekend vrij abonnement aangepraat. Dit weten wij vanaf gisteren. Wij (3dochters) hebben meerdere malen gebeld naar dit bedrijf om hier vanaf te komen omdat ze al jaren klant is van kpn. Dit bedrijf zegt nu dat ze eraan vastzit want de bandopname is bindend en haar 7 dagen bedenktijd om zijn.Eventueel zou de coulance regeling kunnen.De ouderen worden bestempeld als kwetsbare oudere terwijl ze erin geluist zijn.Verder had de dame het over een map die mijn moeder ontvangen zou moeten hebben. Die map kunnen wij niet vinden. We weten niks over dat abonnement :wat voor 1 het is, ,wat voor klant nummer ze heeft , onbepaald of bepaalde tijd.
Het enige wat per post was gekomen was een brief gedateerd op 3 december dat vermelde dat de overdracht van haar telefoon abonnement op 23 december plaatsvindt. Wij hebben informatie gezocht over dit bedrijf en er zijn al zoveel ouderen de dupe geworden.

Desired solution:

Dat er een eind komt aan deze praktijken

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Pretium about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Pretium

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Pretium

Pretium

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste mevrouw Coleridge,

Wij hebben uw opmerkingen over de aanmelding van uw moeder bij Pretium op 12 december 2013 ontvangen via klacht.nl.
In telefonisch overleg is Pretium samen met u op 13 december 2013 tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.
Voor vragen zijn wij ook altijd te bereiken via ons webcare kanaal op Twitter, @PretiumWebcare.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Pretium
Herman

All complaints of