Complaint: Pretium smeert 92 jarige een ongewenst abonnement aan

user-218273 on 19 December 2013 about Pretium in category Vaste Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Pretium blijkt schoonvader te hebben gebeld en nu is hij plotseling klant van Pretium wat hij niet wil. Schoonvader belt zelf nauwelijks meer, ontvangt alleen maar af en toe een telefoontje.
Schoonvader is 92, licht dementerend en kan zijn zaken niet meer overzien. Schoonvader is opgenomen in het belmeniet register, woont bovendien op een adres van een zorginstelling met een kamernumemr, ze hebben zijn geboortedatum dus ze kunnen weten dat het hier om een oudere gaat die in een zorgcentrum is opgenomen
Pretium werpt allerlei blokkades op (Machtiging, schriftelijke toelichting, copie identiteitsbewijs, betaling van eventuele openstaande fakturen Wij hebben aangegeven dat wij niet van deze verkooppraktijk gediend zijn en hebben gevraagd de oude situatie te herstellen.
Pretium dreigt zelfs met incassoprocedures indien rekeningen niet betaald worden
Pretium geeft telefonisch aan dat een dergelijk verzoek uitsluitend onder hun coulance regeling valt waarbij tussen de regels valt te lezen dat de uiteindelijke beslissing bij pretium ligt
Gezien het bovenstaande beschouwen wij deze overeenkomst als niet te zijn overeengekomen en eisen dat pretium de zaak onmiddellijk terugdraait

Desired solution:

Herstel naar de oude situatie (KPN)
Excuusbrief
Bloemstuk
Bandopname van verkoopgesprek per email
Vergoeding voor gemaakte kosten (uren en administratie) € 50.00

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Pretium about your complaint

All complaints of