Complaint: Prijs – kwaliteit

user-91377 on 16 March 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij zijn met ons gezin (vader-moeder-2 kinderen 1,5+3 jaar)een weekje naar CenterParcs de Vossemeren geweest. We hadden deze vakantie al geboekt in oktober 2010 (vlak na de geboorte van onze jongste zoon) Zoals u kunt begrijpen keken we er erg naar uit. Een week naar CenterParcs is best een dure grap, maar we zagen het toch wel een keer zitten, vooral voor de kinderen, die vinden een zwembad geweldig. Eenmaal aangekomen in onze cottage zagen we dat het plankje in de koelkastdeur helemaal verrot/gescheurd was, er konden dus gen flessen op staan. Verder was het deurtje van het vriezertje stuk, waardoor het deurtje niet meer sloot. Bij het openen van de ramen viel ons op dat het scharnier er wel erg losjes bij hing, zowel in de woonkamer als op 2 slaapkamers. Toen we aankwamen in het zwembad viel ons direct op dat er vrij weinig familiekleedruimtes zijn, we mochten dus in de rij (vrij lastig als je met 2 kinderen binnenkomt die hulp nodig hebben bij het omkleden). Tijdens het zwemmen viel ons op dat er aaridg wat roestplekken zaten in het zwembad, de hygiene vonden we niet echt best en dat voor een sub-tropisch zwembad…. De ruimte in de keuken om voorraad neer te zetten vonden we ook erg krap, we hebben onze spullen in de bergruimte geplaatst, maar daar werd het erg warm, dus dat is ook niet echt bevordelijk. We hebben het zelf leuk gemaakt, maar we hadden toch meer verwachtingen van CenterParcs.

Desired solution:

We zullen het erg waarderen als we van u een tegoedbon/kortingsbon zouden kunnen krijgen, voor een volgend bezoek aan CenterParcs. Wat we dan ook in het weekend kunnen gebruiken, we hebben nl niet heel veel vrije dagen op een jaar.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from CenterParcs

12 years ago - Geachte gast, We vinden het bijzonder jammer dat het verblijf niet aan de verwachtingen voldeed. De klacht hebben we ter afhandeling doorgestuurd naar het desbetreffende park. We vertrouwen erop dat de klacht naar tevredenheid afgehandeld zal worden. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klacht werd afgehandeld door de afdeling Guest Relations van het desbetreffende park. Gast kreeg ook een cottage cadeaubon aangeboden.

All complaints of