Complaint: Ongewenst lidmaatschap

user-217738 on 11 December 2013 about Privilege in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vandaag is mijn vrouw benaderd door Privilege om de gegevens te controleren van ons. In het verleden zijn we al eens ongewenst lid geweest en we wensen daarom ook geen lidmaatschap van privilege. Echter na de controle van de persoonlijke gegevens en het stoppen van de opnameband, werd er verteld dat we nu weer aangemeld zijn voor het lidmaadschap maar dat het na een 1/2 jaar automatisch eindigd indien wij er geen gebruik van maken. Daarop heb ik terug gebeld om nu al het lidmaatschap te annuleren waarop mij werd verteld dat dit niet terug te draaien valt, en ik moet wachten tot ik de bevestiging thuis heb ontvangen waarna ik nog tijd genoeg heb om te annuleren.
Wij hebben nergens om gevraagd, Ook nooit gebruik gemaakt van Privilege en wij willen ook nooit meer met privilege te maken hebben. En zeker niet via slinks weize wederom ongewenst een lidmaatschap aangesmeerd krijgen.

Desired solution:

Ik ben pas tevreden als al onze gegevens uit alle bestanden van privilege wordt verwijderd en we nooit meer door privilege worden benaderd.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Privilege about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Privilege

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Privilege

Privilege

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste meneer De Bie,

Wij hebben uw opmerkingen over het Privilege lidmaatschap op 11 december 2013 ontvangen via klacht.nl. In uw bericht geeft u aan dat u het lidmaatschap niet wenst en niet meer benaderd wil worden.

In overleg via de mail is Privilege samen met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Privilege

All complaints of