Complaint: Onterecht incassering Privilege

user-217919 on 13 December 2013 about Privilege in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben nog nooit lid geweest van Privilege, Ik heb afgelopen jaar al een brief gestuurd met de vraag of ze mij uit de database etc konden halen(Wegens een incassering van 70 euro, zonder lidmaatschap?), en nu is er weer in 1x zonder mijn toestemming 70 euro van mijn rekening afgehaald.

Desired solution:

Mij compleet verwijderen uit de datebase van privilege, en het geld terugstorten van € 140,00

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Privilege about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Privilege

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Privilege

Privilege

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste mevrouw Van de Hoef,

Wij hebben uw opmerkingen over de onterechte incasso door Privilege op 13-12-2013 ontvangen via klacht.nl. In uw bericht geeft u aan dat u geld terug gestort wilt hebben, en dat wij uw gegevens verwijderen uit onze database

In telefonisch overleg is Privilege samen met u tot een oplossing gekomen om het lidmaatschap de beëindigen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn en met uw positieve reactie op het oplossen van de klacht.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Privilege

All complaints of