Complaint: Onterechte incasseringen

user-218248 on 18 December 2013 about Privilege in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Een paar jaar geleden heeft mijn (inmiddels overleden) vader een abonnement bij Pretium afgesloten. Naar nu blijkt zit daar zonder medeweten ook een vaag abonnement van privilege bij.
Omdat mijn moeder inmiddels niet meer zelf de administratie bij kan houden, doe ik dat voor haar. Ik heb nu gezien dat er jaarlijks een bedrag door privilege is geïncasseerd zonder datdaar ooit toestemming voor is gegeven.
Tot mijn grote verbazing kwam ik er nu achter dat er in oktober 2013 zelfs 2 bedragen zijn afgeschreven, 70 en 35 euro.
Zoals ik al aangaf, er is nooit toestemming verleend voor de incasso van deze bedragen.

Desired solution:

Beëindiging van de inmiddels 2 (?) privilege abonnementen per direct en stornering van de ten onrechte geïncasseerde bedragen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Privilege about your complaint

All complaints of