Complaint: proberen internet op te zeggen

user-144883 on 26 November 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik wil graag overstappen van KPN naar ziggo alles in 1. Hiervoor heb ik mijn contact nummer nodig. Even naar klantenservice van KPN gebeld. Kreeg iemand aan de lijn en die heeft mij keurig geholpen. Binnen een minuut klaar. Daarna besefte ik dat er ook wordt gevraagd om een opzegdatum. Maar ja, die wist ik niet en he ik dus terug gebeld naar de KPN klantenservice. Kreeg ik nu een ander persoon aan de lijn en vermeld hem dat ik wil opzeggen maar hiervoor een mogelijke datum nodig heb. De medewerker praat alleen maar iver waarom ik weg wil en wat kpn mort doen om mij bij hun te laten blijven. Ik vermeld dat dit jiet zijn zaken zijn en dat ik gewoon wil overstappen. Vraag hem of hij gewoon antwoord wil geven op mijn vraag. Hierop krijg ik een NEE en wordt de hoorn erop gegooid. Stoom komt al uit mijn oren. Wat een vreselijk slechte manier van service verlenen. Maar ja, heb toch een datum nodig. Dus maar terug bellen in de hoop een ander te krijgen die wel weet wat service verlenen inhoud. Helaas, kreeg weer dezelfde persoon aan de lijn. Weer hetzelfde verhaal gedaan en uiteraard weer dezelfde vragen: waarom wil je weg, waarom stap je over, wat kan KPN doen om je als klant te behouden. Ik meld dat ik een simpele vraag heb en hier graag antwoord op wil hebben. Hierop krijg ik het antwoord dat ik pech heb weer dezelfde persoon aan de lijn te krijgen en weer word de hoorn erop gegooid. Dit is wel de meest asociale manier van dienstverlenen die ik ooit bij een helpdesk heb meegemaakt. Nooit maar dan ook nooit doe zal ik ook maar denken om een produkt bij KPN af te nemen.

Desired solution:

Gewoon een normaal antwoord op een simpele vraag. ( oh ja, en ontslag van de medewerker zou voor KPN een goede aanwinst zijn)

All complaints of