My complaint:
Doordat ik geen internetbankieren heb en binnen drie dagen het geldbedrag overgemaakt moet zijn omdat anders de reservering vervalt, heb ik de transactie via Girofoon gedaan. Geldbedrag is afgeschreven,echter, ik krijg een waarschuwingsbericht alsnog binnen twee dagen geld over te maken. Pogingen contact te krijgen mislukt: Via hun internetsite een pagina ingevuld; na aanklikken ‘verstuur’, kreeg ik de bizarre melding: ‘alleen karakters in de karaktersets ISO-8859-1 of Latin-1 toegestaan’. Okee, dan maar via hun 0900-nummer, dat €0,45 per minuut kost. Ik doe verschillende pogingen, waarbij eerst een kletsverhaaltje wordt medegedeeld (geldtrekkerij?) en vervolgens dat ik op een ander moment zou kunnen terugbellen omdat de wachttijd meer dan vijf minuten bedraagt….
Verder heeft de reservering me €18,00 extra gekost bovenop de kaartprijs en parkeerkaartreservering voor allerlei administatieve kosten of iets dergelijks. Ik heb sterk de indruk dat See Tickets op diverse slinkse manieren de klant zoveel mogelijk geld weet af te troggelen, hetgeen ver buiten de normale zakelijke normen valt
Gewenste oplossing
Een integere wijze van kaartverkoop, zonder via slinkse wegen de klant bedragen af te troggelen die ver buiten de grenzen van het normale vallen. Ook goede en zuivere (niet onnodig veel geld af te willen troggelen van de klant) contactmogelijkheden, zowel via internet als telefonisch.
Verder is het niet mogelijk binnen drie dagen geld over te maken wanneer geen gebruik gemaakt kan worden van internetbankieren. Twee à drie weken zou realistischer zijn.