My complaint:
2 klachten.
We hadden in april 2011 een nieuwe Renault Clio, diesel van de fa. Indumij geleverd gekregen, volgens de voorwaarden, met een volle tank.
Vond het al vreemd bij de 1e keer tanken, dat wij niet de 1:20 konden halen, wat wel volgens de boekjes, haalbaar moest zijn.
Het probleem zat er dan ook in, dat wanneer men gaat tanken, de laatste 10 liters er echt ingepropt moeten worden, want dat gaat niet soepeltjes.
De klacht bij Indumij kenbaar gemaakt, die dit zou verhelpen d.m.v. een andere vul slang o.i.d. te monteren.
Helaas was dit tussentijds de 4e keer dat de auto bij Indumij was i.v.m. klachten van de Parrot (was hiervoor 3x teruggeweest)
Direct hierna aangegeven dat de klacht hiermee niet was verholpen, en dat ik nu nog steeds minimaal 10 minuten bij de pomp staat om de tank vol te krijgen. (dit laatste is in deze tijd bij -10ºC geen pretje)
Helaas, de oplossing is nog steeds niet nabij.
Met de dooddoener “wij kennen de klacht verder niet, en weten niet wat te doen” wordt er dus inderdaad ook verder niets ondernomen.
Jammer dat je toch telkens weer je neus stoot.
Desired solution:
Wij zouden tevreden zijn wanneer Indumij de klacht oplost, en zich niet schuilt achter onkunde en "ik weet het ook niet" te zeggen.