My complaint:
Een paar maanden geleden werd ik gebelt door de Telegraaf, of ik belang had bij een proefabbonnement. Dit leek me een goed idee. Direct gevraagd of ik deze ook moest stopzetten als ik niet verder wou met de Telegraaf, er werd me verzekerd dat dit niet nodig was. Tot mijn grote verbazig is mijn proefabbonnement omgezet in een vast abbonnement. Ik heb telefonisch contact gezocht met de Telegraaf, meneer die ik aan de Telefoon kreeg zei dat ik mijn abonnement gewoon moest betalen en niets voor mij kon doen. Gevraagd na de leidinggevende, hij vertelde mij dat hij dit was, dus hier kwam ik ook niet verder mee. Gesprek is opgenomen op een bandje, heb hierom gevraagt en wacht hier nog steeds op. Als zij mij kunnen laten horen dat ik heb gezegt dat ik na het proefabonnement een vast abonnement wou, ga ik met de kosten akkoord. Zo niet, betaal ik niets.
Gewenste oplossing
Ik ben tevreden met de oplossing als mijn abonnement direct stopgezet word, en ik niets hoef te betalen.

