My complaint:
voor 3 maanden geleden ben ik gebeld door CD voor een proefabonnement voor het fam.pakket daarbij werd gezegd dat ik een brief zou krijgen waarin de voorwaarden zou staan en een telefoonnummer dat ik kon bellen wanneer ik het abonnement niet wilde.Mooi dat er nooit een brief is gekomen en na 3 maanden zit je er mooi aan vast.Dan kun je bellen naar een 900 nummer om te informeren hoe dat kan en dat je het niet wilt wordt je meteen bedreigd met de deurwaarder.Gewoon iets op een normale manier oplossen is er bij CD niet bij ook de medewerker die je aan de telefoon krijgt weet gewoon nergens van.
Desired solution:
gewoon terug naar het basis pakket.
zo moeilijk is dat toch niet

