Complaint: puzzelbijlage

user-190075 on 22 July 2013 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik vind het ontzettend vwervelend dat de puzzelbijlage nog steeds niet in orde is .
Ondanks telefonisch contact waarbij beweerd werd dat het in orde was.
Ik vind dit een zeer slechte zaak van de telegraaf ,en dat is nog zacht uitgedrukt !!!!!!!!

Desired solution:

MAAK HET IN ORDE , ZODAT IEDEREEN DE OPLOSSING KAN GEVEN !!!!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - We have sent an email to Telegraaf about your complaint

Message from from Klacht.nl

12 years ago - We have sent reminder to Telegraaf to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Telegraaf

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Telegraaf

Telegraaf

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 25 juli via mail een uitleg gegeven over het indienen van de puzzeloplossing. De internetpagina: telegraaf.nl/puzzelbijlage in de URL balk typen, niet via een zoekmachine.

All complaints of