Complaint: Buschauffeur van het jaar? NOT!!

user-217970 on 12 December 2013 about Qbuzz in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb het al meerdere maken meegemaakt dat ik met de sneltrein vanaf Leeuwarden kom en heb dan 2 minuten om mijn overstap te halen.. Als ik dat stukje ren is dat goed te doen. Regelmatig gaat lijn 650 1 minuut eerder weg van de halte en als ik dan aan kom rennen terwijl hij nog op het station stil staat wordt er door de chauffeur “spijtig” nee geknikt en moet ik wachten op de volgende die een half uur (!!) later pas vertrekt. Zeeeeer ontevreden! Qbuzz zal zijn buschauffeurs beter moeten instrueren dat ze buschauffeur zijn om passagiers te vervoeren en niet simpel weg hun salaris betaald te krijgen aan het eind van de maand. Wat mij betreft hebben ze maar recht op de helft van hun loon aangezien ze hun werkzaamheden ook maar voor de helft uitvoeren.

Desired solution:

Elke buschauffeur een cursus geven hoe om te gaan met hun passagiers. Mijn uren die ik overbodig heb moeten wachten ben ik kwijt en kan ik spijtig genoeg niet terug vragen..

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Qbuzz about your complaint

All complaints of