Complaint: quarantaine

user-193707 on 13 August 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

17-7-2013 ben ik in quarantane gezet door kpn omdat er schijnbaar een virus in zat. na alles gedaan te hebben wat ze door het abuseteam per mail hadden opgedragen, bleek dat er niets aan de hand was.
In de tussentijd regelmatig klantenservice en storingsdienst gebeld maar deze konden mij niet helpen.
Inmiddels een maand verder en div mailtjes naar abuseteam,deze kun je niet bellen en zijn alleen maar per mail te bereiken en daar krijg je gewoon een automatisch antwoord van (soms 3 maal dezelfde mail), heb ik zelf mijn quarantaine maar opgeheven via een andere site.
Helemaal raar vind ik dat je zomaar afgesloten kan worden door de kpn en dan aan hun overgeleverd bent en niets kan per internet
Niemand helpt je en men laat je gewoon in de kou staan en naar mijn inkomstenderving kan ik waarschijnlijk fluiten.

P.S. de mening over is niet geheel goed, want je moet zeker 1 ster aanvinken.

Desired solution:

tegemoetkoming belkosten,internetkosten die ik via mijn telefoon moest maken (overschrijding data) inkomstenderving ad 200 euro per dag over een tijdsbestek van 4 weken

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of