Complaint: Incassobrief

user-217948 on 12 December 2013 about Readers Digest Nederland in category Magazines

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In Februari 2013 hebben wij ongevraagd een DVD ontvangen van Readers Digest. Wij hadden deze ook niet besteld, maar je kan van de koop af als je deze gelijk retour stuurt. Zo gezegd zo gedaan, en nog in Februari 2013 retour gezonden. Het verzendbewijs van de retour in mijn portemonnee gestopt en wij dachten de kous is af… Nee, dus niet. Wij krijgen 10 maanden later een incasso melding van het incasso bureau dat de DVD van 39.95 euro en 40 euro incassokosten per direct op de rekening van het incassobureau gestort dient te worden. Vreemde werkwijze…geen aanmaningen ontvangen in 10 maanden tijd…en dan gelijk het incasso bureau op iemand afsturen die jammer genoeg het verzendbewijs na 10 maanden niet meer heeft, een dvd die totaal niet onze smaak is. Hoe krijg je een slecht imago en een slechte naam. Juist, door onschuldige mensen 75 euro uit de zak te troggelen door incasso dreigementen. Wat ziekelijk erg,.heel erg, we hebben maar betaald…. en nu proberen ons geld terug te krijgen

Desired solution:

Ik wil mijn hard verdiende 75 euro terug.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Readers Digest Nederland about your complaint

All complaints of