My complaint:
Geen pakket ontvangen
Desired solution:
Zorg voor een goedebezorging
user-213118 on 19 November 2013 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post
Geen pakket ontvangen
Zorg voor een goedebezorging
Message from from Klacht.nl
10 years ago - We have sent an email to Netwerk vsp about your complaint
Message from from Klacht.nl
10 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp
Message from from Klacht.nl
10 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp
Message from from Klacht.nl
10 years ago - User added a review about the solution that Netwerk vsp posted
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Wij vinden het erg vervelend dat u het Spotta folderpakket niet hebt ontvangen. Onze excuses daarvoor. We hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus krijgt.