Complaint: Reclamefolder veel te laat

user-87380 on 24 February 2012 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zoals gewoonlijk ontvang ik de reclamefolder veel te laat. Veelal ontvang ik deze pas op donderdag, maar vrijdag is ook mogelijk. Ik vindt dit een aanfluiting van de service. De acties in de winkels zijn dan al bijna voorbij en vaak is het maar hopen dat ze bepaalde producten nog hebben.

Desired solution:

In andere wijken is het wel mogelijk dat bewoners de reclame in het weekend krijgen (vooraf aan de week van de reclameacties). Indien ik de reclame maandag (mogelijk uiterlijk dinsdag) zou krijgen zou ik tevreden kunnen zijn.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Netwerk vsp posted

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Goedemiddag. De coördinator heeft de bezorger er op aangesproken. Mocht het over 2 weken niet verbeterd zijn dan horen wij dat graag, zodat wij andere maatregelen kunnen nemen.

All complaints of