Complaint: 3 weken wachten na retourzending

user-160698 on 14 February 2013 about Redcoon Benelux in category Internetshops - Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na een retourzending van een fout bestelde harde schijf, heeft Redcoon er drie weken over gedaan om de goede harde schijf te leveren. Herhaaldelijk telefonisch en email-contact leverde alleen maar vaagheden op. Ook op een officieel ingediende klacht krijg ik geen enkele reactie.

Desired solution:

De schijf is inmiddels geleverd maar ik ben totaal ontevreden over de getoonde klantenservice

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Redcoon Benelux about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Redcoon Benelux

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Redcoon Benelux

Redcoon Benelux

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

klant via een privé bericht uitleg gegeven over de situatie en excuses aangeboden. Tevens heeft de klant voor het ongemak een kleine attentie ontvangen.

All complaints of