Complaint: extra kosten en niet komen opdagen om het product op te halen

user-7805 on 10 February 2010 about Redcoon Benelux in category Internetshops - Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Ik had een tijd geleden een kitchenaid blender gekocht bij Redcoon. Het koppelings stuk ging kapot en dat kon ik onder garantie laten vervangen kreeg ik te horen nadat ik ze gebeld had. Ik had een afspraak gemaakt wanneer ze het product konden ophalen, want je moest de hele dag thuis zijn. Echter ze kwamen niet opdagen die dag en ik kreeg een mail de volgende dag dat ze dan die dag zouden komen. Voor mij echter onmogelijk om nog een hele dag vrij te nemen en ik heb het product buiten op het bankje gelegd om opgehaald te worden. Het vroor die dag echter 9 graden en door de temperatuurs verschillen is de kan gebroken. Ik kreeg een mail of ik een offerte wilde voor een nieuwe kan. Ik heb dat geaccepteerd om te kijken hoe duur een kan bij hun was om te kijken of het misschien dan elders goedkoper zou zijn. Kreeg ik opeens een offerte en moest ik ook nog 15 euro kosten betalen voor deze offerte. Om uberhaubt antwoord op je mails te krijgen is al bijna onmogelijk. Ik heb ze wel drie to vier keer moeten versturen om antwoord te krijgen en dan krijg ik nog steeds geen antwoord op de vragen die ik stel. Ze vinden het de normaalste zaak van de wereld dat je zomaar dagen vrij neemt om thuis te zijn om de zaak te komen ophalen, ondanks dat zij van hun kant zich niet de afspraak hielen op de blender op de dag van de afspraak op te halen, moet je gewoon maar weer een dag vrij nemen. Die 15 euro kosten voor de offerte is mij van te voren nooit gemeld en wordt dan gewoon achteraf in rekening gebracht. Heel normaal vindt Redcoon. Er staat niets over in de mails die ik van Redcoon heb ontvangen. Of mijn blender uberhaubt gemaakt is, geven zij geen antwoord op.
Ik van mijn kant vind het absoluut geen service dat je als bedrijf er maar van uit gaat dat iemand dan maar weer een dag vrij neemt als het bedrijf zelf zijn afspraken niet nakomt en vind het al helemaal schandalig als mij dan ook nog 15 euro in rekening wordt gebracht voor een offerte, waar je de klant op geen enkele manier over informeert van te voren.

Gewenste oplossing

Ik wil in ieder geval dat mijn blender wordt gemaakt. De glazen kan wil ik best wel betalen al zou een korting als tegemoetkoming een aardige gedachte zijn, vooral omdat je die op internet al rond de 20 euro kan krijgen. Die 15 euro administratie kosten zijn niet voor mijn rekening vind ik zelf, want daar hadden zij mij over moeten informeren.

All complaints of