Complaint: Geen geld ontvangen na terugzending artikel!!

user-15693 on 08 December 2010 about Redcoon Benelux in category Internetshops - Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Artikel besteld, ander artikel geleverd want het bestelde artikel was uit het assortiment. Artikel is retour gezonden en het geld is keurig teruggestort. Alleen 4 euro 48 verzendkosten zijn we kwijt. Maar goed vol vertrouwen bestellen we opnieuw bij Redcoon

07-10-2010 1 artikel besteld bestaande uit 2 items. Deze voldeed niet aan de omschrijving van internet en is met een door Redcoon naar ons toegezonden RMA formulier retour gestuurd. RMAR027144 code 19 15-10-2010 artikelen in orginele verpakking zijn opgehaald door GLS (ophaalbewijs in mijn bezit). Weer 4 euro 48 kwijt!
21-10-2010 er wordt 219 euro teruggestort op mijn rekening 21-10-2010 telefonisch contact opgenomen met de heer B omdat er maar 219 euro retour was gestort. Wij miste nog 61 euro. De heer B gaf aan dat er nog 61 euro klaar stond om gestort te worden. Hij kon niet verklaren waarom dit nog niet was gedaan.
27-10-2010 wederom contact gehad met de heer B met de vraag waarom deze 61 euro nog niet was teruggestort. Meneer B gaf toen aan dat er op het RMA formulier maar 1 artikel stond en dat er daarom geen 61 euro retour was gestort. Wij hebben toen aangegeven dat er op het door ons meegezonden RMA formulier wel degelijk 2 artikelen vermeld stonden en dat wij beide artikelen retour hebben gezonden. De heer B vindt dit vreemd en verzoekt ons dit RMA formulier naar hem toe te zenden als bewijs! Dan zou het wel goed komen.
11-11-2010 hebben wij opnieuw contact op genomen met de klantenservice van Redcoon waar we te horen kregen van de heer F  dat de heer B op vakantie was. Maar meneer F zou een melding doen naar de heer B om zo snel mogelijk met ons contact op te nemen. Wij hebben dit gesprek bevestigd met een mail en wederom het RMA formulier bijgevoegd. Er is door niemand met ons contact op genomen. 23-11-2010 hebben wij wederom een mail verzonden met het RMA formulier met het verzoek contact met ons op te nemen.
25-11-2010 krijgen wij een mail terug met het verzoek contact op te nemen met de klantenservice. Wij mailen terug met het verzoek om contact met ons op te nemen.
26-11-2010 wordt deze mail weer beantwoord met het verzoek contact op te nemen met de klantenservice.
28-11-2010 hebben wij terug gemaild dat wij het erg op prijs zouden stellen als u met ons contact op zou nemen. 29-11-2010 mvr K belt, luistert en zou voor 18.00 uur terug bellen. De heer B is volgens haar zeggen nog steeds ziek.
29-11-2010 om 21.24 uur ontvangen wij de volgende mail: Geachte heer/mevrouw, Zoals telefonisch afgesproken heden middag zou ik u terug contacteren. Helaas hebben wij nooit de Samsung HD154UI EcoGreen 1.5TB retour in ontvangst mogen nemen. Om die reden is de resterende 61,00 euro niet aan u gerestitueerd. Het spijt mij u niet anders te kunnen berichten. Als u nog verdere vragen heeft kunt u ons via de Service Hotline bereiken. Tevens kunt u gebruik maken van de Online Chat of reageren op deze e-mail. Onze medewerkers staan u graag te woord! Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, mvr K Customer Service
Hierop hebben wij een mail gestuurd:
Geachte mevrouw  K  U wilt ons ervan beschuldigen dat wij dit item nooit retour zouden hebben gestuurd! Waarom heeft Redcoon dan geen contact met ons opgenomen als bij u een item niet retour komt wat wel vermeldt staat op een RMA formulier. Dit is de omgekeerde wereld. Wij moeten nu gaan bewijzen dat wij dit artikel hebben terug gestuurd! Wij hebben alle artikelen verzonden in de originele verpakking die op het RMA formulier vermeld staan! Wij gaan met dit antwoord niet akkoord! Wij hopen spoedig van u te horen.Hierna hebben wij niets meer van Redcoon vernomen.

Gewenste oplossing

Wij willen graag 61 euro teruggestort hebben. We zijn ook al 2 keer 4 euro 48 verzendkosten kwijt.

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Redcoon is overgegaan tot uitbetaling van de 61 euro. Zelfs de 2 keer verzendkosten van 4 euro 48 hebben ze teruggestort. Prima dus alleen jammer dat het zo lang heeft moeten duren en dat wij KlachtEnoplossing en thuiswinkelwaarborg in hebben moeten schakelen.

All complaints of