Complaint: Geen informatie, bevestiging noch terugbetaling ondanks contact met verschillende personen bij Redcoon

user-155906 on 25 January 2013 about Redcoon Benelux in category Internetshops - Algemeen, klachtmelden

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 04/01 nam ik contact op met Redcoon.be ivm 3D brilletjes die verkeerd besteld waren met de projector. Geen probleem (service!), redcoon maakte een Retour met Akkoord (RMA) op en als het pakje bij hun was zou ik een bevestiging krijgen en daarna een terugbetaling.

Pakje opgestuurd naar hun terugzendpunt in Mortsel (zoals vermeld in hun RMA (België)). Paketje werd door bpost afgeleverd met ontvangstbevestiging op 08/01 (afgetekend door ontvanger op hun adres).

Na twee weken nog geen bevestiging, contact opgenomen met Redcoon. Beweren trackingnummer bpost niet bestaat, dit ondanks ik alles doorgaf via screenshots en copy/paste van nummer. Dan na veel rond de pot gedraai, werd gemeld dat het paketje eerst van België naar hun Depot in Duitsland moest en pas daarna zou bevestigd worden en terugbetaling. Gingen het nakijken. GEEN NIEUWS. Nog eens contact opgenomen, weer alles doorgestuurd van gegevens, een week later: GEEN NIEUWS.

Het is nu bijna een maand later: GEEN INFO en GEEN GELD TERUG.
REDCOON AUB stop dat afwimpelen, het is afgeleverd (=handtekening ontvanger = bewijs is er) ! Wat jullie daarna intern doen is niet de zaak van de klant !

Desired solution:

FEEDBACK en GELD teruggave zoals in de handelsvoorwaarden staan.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Redcoon Benelux about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Redcoon Benelux to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Redcoon Benelux

Message from Redcoon Benelux

11 years ago - Beste Erik Tilburgh, Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen ons een review te schrijven. Je mening over én ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Ik heb je klacht onderzocht en tot de conclusie gekomen dat wij op een aantal punten de plank hebben misgeslagen. Je zending is helaas vertraagd bij onze vervoerder en een poos voor ons niet navolgbaar geweest. Omdat je ons kon voorzien van een afleverbewijs, hadden we eerder tot een oplossing kunnen komen. We zullen stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat dit soort kwesties in de toekomst sneller worden opgelost. Omdat ik de kwestie erg vervelend voor je vind, wil ik aanbieden om de door jou betaalde verzendkosten aan je terug te betalen. Indien je je kunt vinden in dit gebaar, dan ontvang ik graag je bankgegevens. Een reactie kan je sturen middels klacht.nl en.of via feedback@redcoon.nl Met vriendelijke groet, Gert-Jan Namens je redcoon Service-Team

Message from Redcoon Benelux

11 years ago - Beste heer, Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen ons een review te schrijven. Je mening over én ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Ik heb je klacht onderzocht en tot de conclusie gekomen dat wij op een aantal punten de plank hebben misgeslagen. Je zending is helaas vertraagd bij onze vervoerder en een poos voor ons niet navolgbaar geweest. Omdat je ons kon voorzien van een afleverbewijs, hadden we eerder tot een oplossing kunnen komen. We zullen stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat dit soort kwesties in de toekomst sneller worden opgelost. In een privé bericht heb ik je een oplossing aangeboden Een reactie kan je sturen middels klacht.nl en.of via feedback@redcoon.nl Met vriendelijke groet, Gert-Jan Namens je redcoon Service-Team Antwoorden

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Enkele dagen na het plaatsen van mijn reactie een reactie gekregen van redcoon waarmee ik verder kom. Eindelijk iemand die op een mail reageert en geen éénrichtingsverkeer. Ja zelfs een rechtstreeks telefoontje gekregen (wow een omekeer). Geld is vandaag op de rekening teruggestort. Ik ben natuurlijk zeer tevreden dat alles alsnog is afgehandeld (eindelijk) al hoop ik dat de interne klachtenafhandeling van redcoon.be deftig zal aangepakt worden. Ze beloofden allezins hieraan te werken. I'll keep you posted.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Oh ja nog vergeten, ze hebben zelfs mijn verzendkosten terugbetaald !

All complaints of