Complaint: KLACHT LEVERTIJDEN EN BEREIKBAARHEID

user-135146 on 18 October 2012 about Redcoon Benelux in category Internetshops - Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij Redcoon een NAS server met twee harde schijven besteld.Alles zou op voorraad zijn. Omdat ik geen mail kreeg dat de goederen verzonden werden na 2 dagen met Redcoon gebeld. Na 30 minuten in de wacht kreeg ik te horen dat de schijven niet op voorraad waren en dat ze ook niet wisten wanneer deze geleverd konden worden. Lekkere communicatie, ik maar wachten. Met de medewerker andere schijven uitgezocht, deze konden ze direct verzonden worden, ik moest wel nog even 1,80 eur overmaken omdat deze schijven duurder waren pfff. Ze zouden direct verzonden worden. Kreeg weer geen verzend mail dus de volgende dag weer gebeld, 20 min in de wacht, goederen stonden klaar voor verzenden mooi dan heb ik ze de volgende dag. Weer geen mail, nu de chat service geprobeerd, na 15 min wachten geen medewerker. Mail dan maar, dag wachten, geen antwoord. Gisteren weer gebeld, ze staan op de verzend afdeling. ‘Dezelfde dag een mailtje dat de goederen verzonden worden. Mooi volgende dag binnen dus. NIET!!!! vandaag weer gebeld, 30 min wachten. Goederen worden vandaag verzonden, jaja, dat hebben we eerder gehoord. Nu kreeg ik het track en trace nummer. maar de goederen staan nog steeds bij Redcoon. Ben inmiddels een week verder. Dit nooit meer, WAARDELOOS bedrijf. Zeggen maar wat en houden de klant aan het lijntje. Eerder bij Coolblue besteld en op voorraad is daar ok echt de volgende dag bezorgd. Iedereen moet het voor zich weten, maar Redcoon is echt 1 ergenis!!!!!

Desired solution:

Laat dit bedrijf er AUB mee stoppen!

All complaints of