Complaint: Na half jaar tv nog steeds niet gerepareerd!

user-47309 on 18 April 2011 about Redcoon Benelux in category Internetshops - Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

November 2010: Tv ontvangt geen zenders meer klacht doorgegeven opgehaald en zou gerepareerd worden, netjes afgehandeld!

December 2010: na 6 weken niks gehoord te hebben maar eens gaan bellen: De tv bleek verkeerde adres geleverd te zijn en was terug in hun magazijn, administratiefout Redcoon. (kan gebeuren)
Week later: nog steeds niets ontvangen, TV bleek weer op mijn oude adres geleverd (2e maal adminstratiefout, zeer slordig!)

Januari 2011: 2 weken later eindelijk de TV in huis, 2 maanden na opgeven klacht! TV niet gemaakt, verkeerde klachtomschrijving stond op reparatiebon van Acer, waarschijnlijk verkeerd doorgegeven wordt ontkent door Redcoon.

2 weken later opnieuw opgehaald door Redcoon, eerst advies gekregen om door Acer op te laten halen, maar zij konden dit niet, uiteindelijk veel zeuren heeft Redcoon hem opgehaald en naaar Acer verzonden.

2 weken later kreeg ik ontvangstbevestiging van Acer, dat is wat Redcoon onder spoed verstaat blijkbaar.

1 week later was de TV nagekeken en het moederbord was kapot, omdat Redcoon de reparatie op mijn naam had gezet zodat hij direct aan mij geretouneerd zou worden kwam ook de factuur naar mij: €220 voor een TV die aanschafprijs €300 was!

Uiteraard weigerde ik dit te betalen ondanks dat Redcoon mij verteld dat ik dit wel moest doen en dit achteraf via de garantieverzekering terug kon krijgen. Redcoon zou dit afhandelen met Acer werd mij beloofd.

Februari 2011: TV komt ongerepareerd retour omdat er geen akkoord tot betaling is afgegeven.

Redcoon op de hoogte gesteld en ben tot op heden nog bezig om de TV opnieuw opgehaald en vooral GEREPAREERD te krijgen, tot op heden zonder succes. Redcoon blijft naar Acer wijzen omdat zij toezeggingen hebben gedaan, echter is Redcoon de verkopende dus verantwoordelijke partij. Zij ontkennen dit omdat ik het factuur van Acer had moeten betalen en ik ervoor gekozen heb om dit niet te doen en het dus mijn eigen schuld zou zijn.

Desired solution:

DE TV gerepareerd, of beter nog koopcontract ontbonden!

All complaints of