Complaint: onbetrouwbaar apparaat

user-176414 on 01 May 2013 about Redcoon Benelux in category Internetshops - Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vorig jaar augustus heb ik een deltaschuurmachine van Bosch gekocht na een half uur schuren doet het apparaat niets meer opgestuurd na 2 weken is het gerepareet. Na weer een half uur geschuurd te hebben weer kapot weer terug gestuurd.
Inmiddels is dit de vierde keer dat ik weer wil gaan schuren dat het apparaat het weer begeeft. Ik heb servicedienst gebeld maar deze wil het apparaat weer opsturen voor reparatie, heb gezegd dat ik geen vertrouwen meer heb en mijn geld terug wil hebben voor een ander schuurmachine. Ik heb speciaal een week vakantie genomen om mijn buiten kozijnen te schuren en te schilderen. niet dus! want het apparaat is 2 weken weg. ik krijg geen vervanging en of ik op hun kosten één mag huren is ook niet goed.ben bijna een jaar verder en heb nog geen heel kozijn kunnen schuren met het apparaat. Heb ook twee reviews geschreven deze worden gewoonweg niet gepubliceerd.

Desired solution:

geld terug zodat ik een ander schuurmachine kan kopen en geen Bosch!!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Redcoon Benelux about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Redcoon Benelux

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Redcoon Benelux

Redcoon Benelux

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 7-5-2013 is het defecte artikel retour ontvangen, klant mag alternatief artikel uitzoeken.
Dit is per mail aan de klant geïnformeerd.

All complaints of