My complaint:
Precies 1 week geleden heb ik een senseo twist besteld.
Na 1 dag kreeg ik een mail met de trackentrace, dacht nog yes van het weekend genieten van een bakje senseo.
Maar niks was minder waar, ik kon mijn pakket niet terug vinden in mijn pakket, vreemd!!! heb toen contact opgenomen met Redcoon en daar vertelde ze mij dat ik de verkeerde postcode gebruikte!! ik ken echt mijn postcode wel hoor!!!Kreeg toen een postcode van redcoon en heb gelijk gekeken hoe en wat, wat blijkt mijn pakket staat bij postnl in Houten, ok zal dan welde andere dag geleverd worden dacht ik nog.Afgelopen dinsdag nog steeds geen senseo, dus opnieuw gebeld, dit keer eerst naar postnl daar kreeg toen te horen dat de senseo retour ging naar redcoon!!??vervolgens naar redcoon gebeld en daar zeiden ze mij dat hij inderdaad terug kwam maar ik zou mail krijgen zodra hij terug binnen was, ok wacht wel een dag af.Vandaag weer maar eens gebeld, de senseo was terug bij hun en er stond een nieuwe order klaar, maar wegens verwerking kan het nog enkele dagen duren voor u de senseo in huis heeft!!! pardon nog enkele dagen?? waar moet dat in hemelsnaam vandaan komen? ja mevrouw wij moeten wachten tot het uit het magazijn in Duitsland bij ons komt en dan word het verstuurd.vind het wel vreemd dat een bedrijf wat een Tilburg een magazijn heeft in Duitsland.
1 ding weet ik heel zeker hier bestel ik NOOIT meer
Desired solution:
Voor het weekend mijn senseo in huis