Complaint: Verkeerde informatie

user-150880 on 31 December 2012 about Redcoon Benelux in category Internetshops - Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Donderdag 27-12 een tv besteld bij Redcoon. Vrijdag 28-12 kreeg ik een mailtje met allemaal verkeerde informatie. Zo zou ik de volgende avond (een zaterdag dus) een mailtje en SMS van de vervoerder extra@home krijgen over de levering. Dit gebeurde niet. Navraag bij extra@home vandaag leerde dat dat mailtje pas dinsdagavond zal komen (op nieuwjaarsdag dus? Het zal mij benieuwen). En ook op de tv inderdaad woensdag 2-1 dan wordt geleverd.

Verder staat er in de mail van Redcoon (en ook op hun site) dat mijn oude apparaat als ik dat wil gratis mee wordt genomen en ook dat blijkt niet te kloppen, dat geldt volgens de dame van de helpdesk/klantenservice niet voor tv’s.

Desired solution:

Redcoon dient de schriftelijke belofte na te komen en de oude tv mee te nemen. Ik accepteer niet dat daardoor de leverdatum van 2-1 nog verder in de toekomst komt te liggen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Redcoon Benelux

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Redcoon Benelux about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Redcoon Benelux

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Redcoon Benelux

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Redcoon Benelux posted

Message from Redcoon Benelux

11 years ago - Beste heer, Bedankt voor je review. Je mening over én ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Je TV wordt vandaag tussen 13:22 en 16: 22 uur bezorgt door Extra@Home. Zoals in onze voorwaarden staat vermeld, dienen zij ook je oude TV mee retour te nemen. We zullen Extra@Home aanspreken op de verkeerde informatie. Vanwege de feestdagen heeft je zending een kleine vertraging opgelopen. Hiervoor onze welgemeende excuses. Vertrouwende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Gert-Jan Namens je redcoon Service-Team

Redcoon Benelux

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De TV wordt vandaag tussen 13:22 en 16: 22 uur bezorgt door Extra@Home.
Zoals in onze voorwaarden staat vermeld, dienen zij ook je oude TV mee retour te nemen.
We zullen Extra@Home aanspreken op de verkeerde informatie.

All complaints of