My complaint:
Afgelopen week een BBQ besteld. Dit weekend mogen ontvangen alleen de verkeerde BBQ. Op de pakkingsbon staat wel de correcte BBQ, maar helaas zit er in de doos een andere.
Klantenservice gebeld en krijg hiervoor een excuses met de melding “vergissing is menselijk”. U mag het product terug sturen, bij binnenkomst van het product (MAGAZIJN STAAT IN DUITSLAND) zal vervolgens uw correcte product terug gestuurd worden. Probleem 2. nu mag ik dus deze gigantische doos op mijn fiets naar een dichtstbijzijnd postkantoor zien te brengen. Dit gaat niet, dus mag ik met een steekwagentje een paar kilometer lopen om vervolgens hun fout te corrigeren. Afhalen?? “nee meneer, dat is niet onze policy”. Wederom weer een slechte service!!!
Desired solution:
een afhaling van het product was al voldoende geweest! Niet iedereen heeft de mogelijkheid tot een auto. Bij grote pakketten moeten ze hier rekening mee houden vooral als het om een fout aan hun zijde gaat.