Complaint: Waardeloze tent

user-88351 on 01 March 2012 about Redcoon Benelux in category Internetshops - Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb 1 SD kaart van 32GB die niet goed is.
Ik heb Redcoon hierover geinformeerd.
Ik heb tevens twee nieuwe kaarten besteld, en betaald.
Na een maand nog niets onvangen, dus een email gestuurd (en niet een duur 0800 nummer gebeld)
Komt er een lul-verhaal terug dat eerst de defecte kaart opgestuurd moet worden.
Ik schrijf hen: Stuur dan in ieder geval de 2 kaarten op die ik al betaald heb, de defecte kaart komt later.
Krijg ik als antwoord dat de kaarten nu duurder zijn geworden, en ik eerst 3 euro moet overmaken om de twee kaarten te krijgen.
Zo’n waardeloos argument en waardeloze service heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik heb er voor meer dan 1000 euro gekocht, en nu willen ze nog extra 3 euro.
Ik heb de order geannuleerd en heb ze voor idioot versleten.
Nooit meer iets kopen bij deze tent.

Desired solution:

Gewoon de twee kaarten afsturen was goed geweest, maar dat wilden ze niet.
Nu order geannuleerd, en wachten op het geld.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Redcoon Benelux

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Redcoon Benelux

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Nee het bedrijf heeft dit probleem nog nooit opgelost . Ik zit nog steeds met 2 niet werkende kaarten.

All complaints of