Complaint: Wacht nog steeds op de levering

user-154900 on 22 January 2013 about Redcoon Benelux in category Internetshops - Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb vorige week woensdag een bestelling geplaatst, er nog steeds niets gebeurd met mijn product. Het ligt volgens Redcoon al een week op de verzendafdeling, ik vraag me af waarom het niet gewoon verstuurd wordt. Ik vind het ook erg vervelend dat ik er niets over hoor, geen bericht over de mogelijke wachttijd, of de datum dat ik het pakketje thuis kan verwachten. Mijn mobiel is kapot en daarom heb ik een nieuwe mobiel aangeschaft, normaal gesproken duurt de levering bij een order online zo’n 1 a 2 werkdagen, tenzij het anders aangegeven is. Echter heeft men mij nooit van te voren verteld dat het zo lang zou duren, ik had nooit de bestelling geplaatst als ik wist dat ik een week of meer (heb de gsm nog steeds niet ontvangen) moest wachten.

Desired solution:

Levering voor deze donderdag.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Redcoon Benelux

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Redcoon Benelux about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Redcoon Benelux

All complaints of