Complaint: wel betalen niet leveren

user-153103 on 14 January 2013 about Redcoon Benelux in category Internetshops - Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

2 jan tv betaald en besteld, op 14 januari nog steeds geen tv gezien, redcoon wil geld niet retourneren gezien een intern onderzoek met post nl.

Desired solution:

Aankoopbedrag vandaag terugboeken

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Redcoon Benelux

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Redcoon Benelux about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Redcoon Benelux

Message from Redcoon Benelux

11 years ago - Beste heer, mevrouw, Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen ons een review te schrijven. Je mening over én ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Graag ontvang ik je redcoon klantgegevens zodat ik je klacht in behandeling kan nemen en uiteraard kan kijken naar een oplossing. Ik ontvang je e-mail graag via feedback@redcoon.nl. Met vriendelijke groet, Gert-Jan Namens je redcoon Service-Team

All complaints of