My complaint:
ben door reisleider ter plaatse niet goed geinformeerd over terugreis,ook was hij er ruim 15minuten te laat op afgesproken tijd.
Ophaaltijd stond niet in Arke map,telefoon werd niet aangenomen.
Desired solution:
bos bloemen
user-156157 on 26 January 2013 about Arke in category Online Reisbureaus
ben door reisleider ter plaatse niet goed geinformeerd over terugreis,ook was hij er ruim 15minuten te laat op afgesproken tijd.
Ophaaltijd stond niet in Arke map,telefoon werd niet aangenomen.
bos bloemen
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint
Message from from Klacht.nl
11 years ago - Complaint is picked up by Arke
Message from from Klacht.nl
11 years ago - Complaint is solved by Arke
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Wij hebben op 27 juni 2013 telefonisch contact gehad met de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke