Complaint: Reis geannuleerd zonder op de hoogte gesteld te zijn

user-32790 on 21 December 2010 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik kwam vorige week maandag erachter dat ik een klein bedrag te weinig had betaald, omdat ik het exacte bedrag niet wist daar Arke mij niet op de hoogte had gesteld heb ik 50 euro gestort. Gisteren belde ik met Arke om te vragen wanneer mijn vliegtickets binnen zouden komen aangezien ik 27 december zou gaan vliegen. Ik kreeg toen te horen dat mijn reis is geannuleerd omdat ik een paar tientjes(niet eens 50 euro) te weinig had betaald, dit was onderhand wel recht getrokken omdat ik in de tussentijd de 50 euro had gestort (uiteindelijk teveel) maar dat mocht niet baten want de reis en vlucht was al geannuleerd. Men zegt dat ze mij gebeld hebben en mijn voicemail in hebben gesproken, dit is geen van tweeen gebeurt want ik zou natuurlijk nooit voor een paar tientjes mijn vakantie door mijn neus laten boren. De vakantie was niet meer terug te draaien want het vliegtuig en hotel zit vol.. Ik kan mijn geld terug krijgen maar naar mn vakantie kan ik fluiten, heb hier zo lang naar uitgekeken. Vind het echt een rotstreek, tuurlijk ik had beter in de gaten moeten houden wat ik moest betalen maar kom op zeg, het gaat om niet een klein bedrag, niet om honderden euro’s. Voor mij nooit meer arke!!

Gewenste oplossing

Ik snap niet waarom Arke mij geen brief heeft gestuurd over de annulering of het openstaande bedrag. Ik heb niet met opzet in eerste instantie te weinig betaald.
Snapt Arke niet dat er mensen zijn die keihard hebben gewerkt vor hun vakantie en dat deze dan zonder pardon wordt geannuleerd? Ik had gehoopt dat Arke een professioneel bedrijf was die de moeite nemen om mensen op de hoogte te stellen of in te lichten. Nogmaals ik ben niet gebeld en er is geen voicemail ingesproken, ik kan Arke zo specificatie sturen van mijn telefoonrekening.

All complaints of