Complaint: reisduur vakantie

user-125072 on 01 September 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wij hebben een 10 daagse vakantie naar Turkije geboekt.
Nu hebben we de E-Tickets ontvangen en blijkt dat we op
24-09-2012 s’avonds vliegen om 19.00 uur en na 24.00 uur landen in Antalya.Dit betekend naar 3.00 uur in het hotel en de hele dag verloren door slechte reistijd.
Dag 1 en 2 geen vakantie.
Dit betekend 10 dagen boeken en 9 dagen krijgen, waarvan dag 2 ook alleen maar een slaap tekort dag is. Dus 8 dagen vakantie.Ik heb dit ook telefonisch met de telefoniste besproken en die gaf aan dat het niet hun zorg was.jammer

Desired solution:

betere vertrektijden en anders een bedrag terug vergoeden.

Message from Arke

12 years ago - Geachte heer/mevrouw, Wanneer u een melding wilt maken over uw reis, dan dient dit volgens de ANVR-Reisvoorwaarden binnen 1 maand na afloop van uw reis schriftelijk te worden ingediend bij de reisorganisatie. Deze website, waar u uw melding hebt geplaatst, is geen onderdeel van Arke. Wanneer u een reactie van ons verwacht, vragen wij u ons rechtstreeks te benaderen. Onze adresgegevens vindt u op onze website www.arke.nl onder Service - Veelgestelde vragen - Over ons - Klantenservice. Wanneer u uw reis via een reisbureau geboekt hebt, verzoeken wij u contact op te nemen met uw reisbureau voor de afhandeling van uw melding. Met vriendelijke groet, Webcareteam Klantenservice

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 18 september 2012 een schriftelijke reactie naar de klant gestuurd. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of