Complaint: Reistijden boekingsnummer 2690179326 BCLRC4

user-128662 on 19 September 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

L.S,
Op 15 januari jl hebben wij een reisgeboekt naar Parkim Ayaz Gumbet Turkije voor 9 dagen heenreis 27 september retour 05 oktober 2012. Aangegeven werd vluchttijd 4.55 aankomst Bodrum airport 9.55 uur. Retourvlucht nader te bepalen, Tot onze grote verbazing bij het uitprinten vande E-tickets staat heenvlucht 18.45 uur 27 september aankomst Bodrum 23.40 uur. Dit scheelt ons een hele dag aangezien wij op 05 oktober teurgvliegen naar schiphol om 10.00 uur vanaf Bodrum voelen wij ons door Arke zwaar benadeeld het kost ons 2 dagen ipv van 9. Ik vind dat wij recht hebben op een vergoeding in de reiskosten totaal bedrag is ruim Euro 1.700,00 voor negen dagen. We zijn er maar inprincipe 7 dagen. Dit is een domper op de vakantievreugde,

Desired solution:

Ik ben tevreden met een vergoeding in de reiskosten of een gratis excursie.We zijn altijd met Arke op vakantie gegaan en nooit problemen met reistijden etc, gehad maar nu voelen wij ons zwaar benadeeld en dit was de laatste keer met Arke jammer.
Ik ben benieuwd wat Arke voor zijn klanten over heeft.
J F Neijman-van den Brink

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - niets van arke vernomen

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Jullie zeggen dat de klacht is opgelost waarmee dan? Ik heb niets van Arke vernomen wat voor oplossing is er dan???

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 20 september een schriftelijke reactie verstuurd naar de klant. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of