Complaint: rekening geblokkeerd sns bank

user-98521 on 24 April 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

gisteren ook al een klacht neer gezet hier over sns bank,
ik ben er vrijdag achter gekomen dat mijn betaalrekening geblokkeerd is, er staat een positief saldo op van ruim 1000 euro, ik heb vrijdag gebeld, ze konden me niet verder helpen, zaterdag gebeld, ze konden me niet verder helpen, maandag gebeld, ik zou terug gebeld worden, niks gehoord, email gestuurd, niks gehoord. vandaag is het al weer dinsdag, er gebeurd niks krijg geen reactie, ze laten je gewoon in je sop gaarkoken.
mijn zoon van elf gaat vrijdag op kamp, die moet ik nu teleurstellen, voor mijn dagelijkse boodschappen moet ik bedellen bij familie, sns bank doet maar wat, heeft geen belang bij de kleinere klant en laat je lekker op een houtje bijten.
ongelooflijk dat dit in nederland kan. ze drijven je gewoon tot wanhoop.

Desired solution:

per direct mijn rekening deblokkeren !!!!!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste Sander2012, We begrijpen dat het erg lastig is dat je rekening geblokkeerd was. We hebben gekeken wat de reden was van de blokkade en hebben gezien dat deze geblokkeerd was door de afdeling Veiligheidszaken. Je rekening is inmiddels gedeblokkeerd. De afdeling Veiligheidszaken gaat contact met je opnemen om uit te leggen waarom je rekening geblokkeerd was en wat er nu gaat gebeuren. Wij kunnen hier geen inhoudelijke informatie over geven. Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

All complaints of