Complaint: rekening te hoog, alles buiten bundel gerekend

user-80942 on 19 January 2012 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

rekening niet correct , teveel betaald, werd beloofd volgende maand te corrigeren, niet gebeurd, dus heb ik het bedrag naar mn rekening teruggestort , nu ben ik afgesloten .

Desired solution:

zo snel mogelijk mn geld terug , weer aangesloten , worden , zonder aansluitkosten te betalen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Responded on 23 January 2012 at 06:47

de klacht is niet opgelost, ik ben nog steeds afgesloten, en geen idee hoelang dat gaat duren .ik heb inmiddels wel het teveel betaalde bedrag weer aan hun betaald , ben ook niet van plan om aansluitkosten te betalen , ik word behandeld als een wanbetaler , ik kreeg gister een sms dat ik afgesloten zou worden , en dat hebben ze ook gelijk maar gedaan.geen aanmaning , of herinnering .

Comment by poster of the complaint

12 years ago - de klacht is nog niet opgelost hoor

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

opgepakt met de klant.

All complaints of