My complaint:
Toen ik mijn pinlimiet wou verhogen heeft veiligheidszaken van snsbank mijn beide rekeningen geblokkeerd. Klantenservice gebeld 20 euro verbeld, mailtje gestuurd naar vz@sns maar geen reactie
Desired solution:
deblokkatie!!!!
Toen ik mijn pinlimiet wou verhogen heeft veiligheidszaken van snsbank mijn beide rekeningen geblokkeerd. Klantenservice gebeld 20 euro verbeld, mailtje gestuurd naar vz@sns maar geen reactie
deblokkatie!!!!
Message from from Klacht.nl
10 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint
Message from from Klacht.nl
10 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank
Message from SNS Bank
10 years ago - Beste Angel2705, We begrijpen dat het vervelend is dat je betaalrekeningen zijn geblokkeerd. De afdeling Veiligheidszaken behandelt jouw klacht. Helaas kunnen we niet aangeven wanneer zij contact opnemen. Zelf kun je contact opnemen via vz@sns.nl. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Nanda SNS Bank Webcare