Complaint: Reparatie iPhone3GS

user-75312 on 20 December 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Half november mijn iPhone3GS ter reparatie aangeboden wegens geen mobiel signaal, minder dan 1.5 jaar dus nog onder Belcompany garantie, eerst kwam ie ongerpareerd terug (>2 weken verloren), nu is ie al sinds 7 december in reparatie, en nog geen zicht op snelle terugkeer. Personeel in de winkel is allervriendelijkst en helpt om uit te zoeken wat de status nu weer is, maar kan niks doen.

Desired solution:

Zo snel mogelijk weer beschikken over mijn / een iPhone3GS en tegemoedkoming in abonnements kosten.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Responded on 26 December 2011 at 10:44

Ik heb binnen 2 uur actie gekregen, keurig netjes, helaas is mijn probleem nog niet opgelost, ik zit nog steeds zonder iPhone, wel heb ik nu een leentoestel, een HTC weliswaar, maar ik ben weer alive. IPhone zal wel niet voor week 1 terug zijn, dus op naar de 2 maanden.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Belcompany posted

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

Inmiddels hebben wij u benaderd via e-mail, en reactie van u terug gehad.

We houden de reparatie nauwlettend in de gaten.

Met vriendelijke groet,

BelCompany Webcare

All complaints of