My complaint:
In juli 2011 is de telefoon stuk gegaan, en heb ik de telefoon op 4 aug, 2011 ter reparatie aangeboden bij belcompany amersfoort. De telefoon is opgestuurd en op 8 aug. kreeg ik een offerte van Solid Vision dat het repareren 237,40 euro zou kosten. Dat geld had ik toen niet tot mijn beschikking.
Ik heb toen persoonlijk overleg gehad in de winkel en daarbij is mij het advies gegeven dan de telefoon later alsnog ter reparatie aan te bieden. Er is mij te kennen gegeven dat dat geen enkel probleem is en dat er misschien een prijsverschil van enkele euro’s zou kunnen zijn.
Ik heb twee weken geleden dezelfde telefoon weer naar de Belcompany Emiclaer gebracht en de reparatie offerte meegenomen. Ook nu weer is tegen mij gezegd dat het echt geen probleem zou zijn. Wellicht scheelt het een paar euro maar verder niet. Helaas blijkt nu dat dat wel degelijk een probleem is, de rekening is verdubbeld!!!
Ik ben dus erg boos en teleurgesteld in de verkeerde informatie die uw medewerkers mij hebben gegeven.
Ik verwacht op korte termijn een oplossing van u voor dit, door uw personeel veroorzaakte probleem.
Met vriendelijke groet,Meta Oukes
Desired solution:
Ik wil dat mijn telefoon wordt gerepareerd voor het bedrag zoals in de eerste afspraak werd bevestigd.