Complaint: reparatie verdubbeld in prijs!!!

user-111507 on 29 June 2012 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In juli 2011 is de telefoon stuk gegaan, en heb ik de telefoon op 4 aug, 2011 ter reparatie aangeboden bij belcompany amersfoort. De telefoon is opgestuurd en op 8 aug. kreeg ik een offerte van Solid Vision dat het repareren 237,40 euro zou kosten. Dat geld had ik toen niet tot mijn beschikking.
Ik heb toen persoonlijk overleg gehad in de winkel en daarbij is mij het advies gegeven dan de telefoon later alsnog ter reparatie aan te bieden. Er is mij te kennen gegeven dat dat geen enkel probleem is en dat er misschien een prijsverschil van enkele euro’s zou kunnen zijn.
Ik heb twee weken geleden dezelfde telefoon weer naar de Belcompany Emiclaer gebracht en de reparatie offerte meegenomen. Ook nu weer is tegen mij gezegd dat het echt geen probleem zou zijn. Wellicht scheelt het een paar euro maar verder niet. Helaas blijkt nu dat dat wel degelijk een probleem is, de rekening is verdubbeld!!!
Ik ben dus erg boos en teleurgesteld in de verkeerde informatie die uw medewerkers mij hebben gegeven.

Ik verwacht op korte termijn een oplossing van u voor dit, door uw personeel veroorzaakte probleem.

Met vriendelijke groet,Meta Oukes

Desired solution:

Ik wil dat mijn telefoon wordt gerepareerd voor het bedrag zoals in de eerste afspraak werd bevestigd.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Nee, het is helemaal niet opgelost. Belcompany zegt dat ik geen rechten kan ontlenen aan uitspraken van hun personeel. Ze wijzen me op de mogelijkheid mijn telefoon zelf te versturen naar een ander reparatie bedrijf. Zij zeggen er niets aan te kunnen doen. Dus nee, de klacht is niet opgelost en deze klant is erg ontevreden.

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Bijzonder dat zelfs de status niet staat op OPGELOST want er is HELEMAAL NIETS OPGELOST, er is niets gedaan, niets verandert. iemand aanhoren en zeggen dat je het heel vervelend vindt is niet iets oplossen!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Belcompany posted

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste klant,

Inmiddels is er reeds contact geweestmet onze afdeling klantenservice.

Met vriendelijke groet,

BelCompany Webcare

All complaints of