Complaint: reserveren Mary Poppins DRAMA!

user-50461 on 23 May 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op de valreep besloten toch nog gebruik te maken van de AH actie voor Mary Poppins.Zaterdag al begonnen om via de site te boeken voor de musical, helaas niet te bereiken.Nog geen paniek, gewoon zondag weer verder proberen….Heb de halve zondag op 2 computers geprobeerd de site te bereiken, maar dit lukte niet. Toch maar bellen dan (45cpm!), tig keer gebeld (0900-100 1030) en meerdere malen telefoonnummer ingesproken en nog 2 mails naar de klantenservice gestuurd. Geen reactie hierop.Om 20.30 gebeld met 0900-1353 en ja hoor, contact ! Werd 6 min. in de wacht gezet en eindelijk een medewerkster aan de lijn. Die trouwens weinig commentaar gaf op het drama om te kunnen reserveren. Na overleg de beste plaatsen besproken voor 4 personen, eerste rang. Onze dochter stond uitzinnig springend naast de telefoon, omdat het toch nog gelukt was!
Weer achter de computer, nu om de mail af te wachten, zodat we binnen een uur de reservering konden betalen.Tot 23.30 mijn postvak gecheckt, maar wat er ook binnen kwam, GEEN mail van seetickets ! Het is dus nu maandagmorgen 23 mei, nog geen mail/telefoon gehad, deze maand een extreem hoge telefoonrekening en een intens verdrietige dochter die hoogstwaarschijnlijk niet naar Mary Poppins kan ! Ja voor de volle mep, de actie is immers afgelopen. Heb haar al voorbereid dat het ons dan veel te duur wordt, ze is huilend naar school gegaan…Moet ik nu vanaf 10.00 weer voor een vermogen gaan bellen of afwachten dat ze mij terugbellen? Ze zullen waarschijnlijk wel weer overbelast zijn, dit keer door mislukte reserveringen en mensen die de hele zondag, gefrustreerd achter de computer en aan de telefoon hebben gehangen…Ook al zit de zaal halfvol,dan nog kan deze actie uit door het binnengekomen geld aan telefoonkosten van zondag 22 mei !

Desired solution:

Dat AH en Seetickets (via mail,terug bellen of vermelding op hun sites) de gedupeerden alsnog voor actieprijs laten reserveren en de hoge telefoonkosten voor hun rekening nemen. Er zijn veel mensen/kinderen teleurgesteld en hebben geen reservering kunnen maken, maar zijn wel een hoop geld kwijt aan telefoonkosten.

Message from

12 years ago - Dat komt ervan als iedereen op het laatste moment nog even snel een reservering wilt maken.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er is gezorgd dat iedereen die op deze dag niet heeft kunnen reserveren, op een later moment alsnog van deze actie gebruik heeft kunnen maken.

All complaints of