My complaint:
Hallo,
Ik heb op 17-11-2012 een kaartje besteld voor een bepaalde rij en stoelnummer zodat ik naast een vriendin van mij zou komen te zitten.Ik heb die middag direct het hele menu van de website van seetickets doorlopen en ook direct via ideal betaald.Omdat ik geen bevestigingsmail had gekregen heb ik na een paar dagen een mailtje gestuurd dat ik van de reservering een bevestiging wilden hebben zodat de twijfel die ik had zou verdwijnen.Na ongeveer 2 dagen kreeg ik een mail dat de reservering van de beloofde stoel geannuleerd is en verder geen oplossing of bericht van hoe nu verder.Ik heb toen toch maar met het 0900 nummer gebeld wat ik liever niet doe (maar ja toch maar doen dan)en kreeg te horen dat er nog wel een plaatsje ergens op rij 19 was verweg van mijn vriendin.De reden voor het annuleren van mijn reservering was dat het geld pas op maandag de 19-11-2012 op de rekening van seetickets stond omdat in het weekend waarschijnlijk de bank geen overschrijvingen doet waar ik helemaal geen invloed op heb.Het geld was alwel op 17-11-2012 van mijn rekening af geschreven dus ik dacht dat ik alles wel goed gedaan had.Toen ik aangaf dat ik niet alleen ergens op rij 19 wilde zitten tussen voor mij allemaal vreemde was er maar een oplossing gewoon het geld terug boeken wat nu ook gedaan is en dan maar niet naar Derec Ogilvie.DUS KIJK UIT WANT ALS JE VIA IDEAL BETAALD IS HET GELD NIET SNEL GENOEG BINNEN BIJ SEETICKETS VINDEN ZE EN DAN ANNULEREN ZE GEWOON JE RESERVERING ZONDER JE DAAR EERST VAN OP DE HOOGTE TE BRENGEN. HEEL ERG JAMMER DEZE MANIER VAN OMGAAN MET KLANTEN.
Desired solution:
Gewoon de toegewezen stoel aan te bieden maar dat heb ik in een mailtje naar seetickets ook al gevraagd maar ze hebben gewoon het geld terug gestort en klaar is seetickets met de klant.