Complaint: restitutie

user-204097 on 08 October 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 27/8 eerst via ideal 60 euro overgemaakt. Kon toen nog geen stoel reserveren i.v.m. de duur van het overmaken. Telefonisch contact gehad met de servicebalie en hun advies opgevolgd om het via mijn visacard nogmaals over te maken. Dit gedaan en de dame aan de telefoon zou direct een restitutie-formulier opmaken om de teveel overgemaakte 60 euro weer terug te storten. Tot op heden(8/10) nog niet gebeurd. Fact.nr. 269039942502. Klantnr. 286574. Res.nr. BGSH01. Gestort op IBAN:NL04INGB0661847535. Zou het zeer op prijsstellen als dit wordt opgelost.
Vakantie was overigens geweldig. Goede ontvangst door de hostesses, ondanks het late tijdstip.
Met vriendelijke groet,

P. van Haarlem en G. Doomernik

Desired solution:

Het bedrag restitueren

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Responded on 15 November 2013 at 13:42

Er is nog niets opgelost. Moest dmv kopie bankafschrift bewijzen dat ik 2x had betaald. Is gebeurd, wacht nog steeds op restitutie.

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 12 november een e-mail verstuurd naar de klant. Vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of